Οδηγίες επαναφοράς κωδικού admin σε συσκευές HIKVISION
Η ΗΛΚΑ Α.Ε. παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στα προϊόντα της HIKVISION, σας δίνει την δυνατότητα, όταν απαιτηθεί, να επαναφέρετε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον κωδικό admin, σε οποιαδήποτε συσκευή HIKVISION έχετε προμηθευτεί από εμάς.
Σας ενημερώνουμε ότι όλες οι καινούργιες συσκευές της HIKVISION (DVR’s TurboHD 3.0 σειρές DS-HGHI/HQHI/HUHI με firmware V3.4.80 και μετά και NVR’s σειρές -E/-K/-I με V3.4.90 και μετά), παρέχουν την δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού admin από τον ίδιο τον χρήστη ή τον εγκαταστάτη, με τους εξής τρόπους:
- Εξαγωγή αρχείου επαναφοράς από την ίδια την συσκευή.
- Μέσω απαντήσεων σε ερωτήσεις ασφαλείας που δημιουργεί ο ίδιος ο χρήστης.
- Με καταχώρηση email για την αποστολή σε αυτό του αρχείου επαναφοράς.
(Δείτε αναλυτικές οδηγίες: http://bit.ly/2IEBced)
Για τις συσκευές αυτές από εδώ και στο εξής, την αποκλειστική ευθύνη για την επαναφορά του κωδικού θα την έχει ο χρήστης ή ο εγκαταστάτης και δεν θα παρέχεται πλέον η δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού ΔΩΡΕΑΝ.
Για την επαναφορά του κωδικού, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1ο
Κατεβάστε και ακολουθήστε ακριβώς τις αναλυτικές οδηγίες επαναφοράς κωδικού admin σε συσκευές Hikvision που θα βρείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ
Θα απαιτηθούν τα παρακάτω στοιχεία:
- Επωνυμία υπεύθυνου εγκαταστάτη - Επωνυμία Εταιρίας ή Ατομικής επιχείρησης - Τηλέφωνο επικοινωνίας - Email.
- Φωτογραφία της ετικέτας που υπάρχει στην συσκευή στην οποία αναγράφεται το μοντέλο και ο 9ψήφιος σειριακός αριθμός. Στην φωτογραφία που θα σταλεί θα πρέπει ο σειριακός αριθμός να είναι ευδιάκριτος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό (π.χ η συσκευή είναι εγκατεστημένη σε σημείο που δεν μπορείτε να τραβήξετε φωτογραφία), στείλτε μας ένα αποτύπωμα της οθόνης του SADP στο οποίο θα φαίνονται όλα τα στοιχεία της συσκευής).
- Τον πλήρη σειριακό αριθμό της συσκευής στην οποία θέλετε να επαναφέρετε τον κωδικό admin (Δείτε πως θα τον βρείτε στις αναλυτικές οδηγίες*).
- Επισυναπτόμενο το αρχείο επαναφοράς XML (αν απαιτείται, ανάλογα με την συσκευή - Δείτε πως θα το εξάγετε στις αναλυτικές οδηγίες*).
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Από την στιγμή που θα κάνετε εξαγωγή του αρχείου XML δεν πρέπει η συσκευή να επανεκκινήσει μέχρι να σας αποστείλουμε τον κωδικό ξεκλειδώματος και να κάνετε επαναφορά του κωδικού. Αν για οποιοδήποτε λόγο γίνει επανεκκίνηση του καταγραφικού ή της κάμερας θα πρέπει να εξάγετε και να μας αποστείλετε νέο αρχείο XML γιατί το παλιό δεν θα ισχύει. Παρακαλούμε δώστε μεγάλη σημασία σε αυτό γιατί 2η αποστολή αρχείου ενδέχεται να καθυστερήσει περισσότερο από το κανονικό.
Βήμα 2ο
Συμπληρώστε όλα τα στοιχεία που σας ζητούνται στην αυτοματοποιημένη φόρμα (θα την βρείτε ΕΔΩ) και πατήστε Αποστολή.
Βήμα 3ο
Το τεχνικό τμήμα, αφού επιβεβαιώσει, ότι η συσκευή για την οποία ζητείται η επαναφορά του κωδικού, έχει διανεμηθεί από την εταιρία μας, θα σας αποστείλει στο email που δηλώσατε, τον κωδικό ή το αρχείο ξεκλειδώματος, για να προχωρήσετε στην διαδικασία επαναφοράς, όπως περιγράφεται στις αναλυτικές οδηγίες.
Ο χρόνος αποστολής του αρχείου ή του κωδικού ξεκλειδώματος κυμαίνεται από 15' έως 2 ώρες. Η αποστολή των αρχείων ξεκλειδώματος από εμάς γίνεται αυστηρά από Δευτέρα έως Παρασκευή και κατά τις ώρες 9:00 ώς 15:00.
Σε περίπτωση που η συσκευή ΔΕΝ έχει πωληθεί από την ΗΛΚΑ Α.Ε., για να γίνει η επαναφορά του κωδικού, θα πρέπει αυτή να αποσταλεί στην εταιρία μας. Σε αυτήν την περίπτωση θα υπάρχει χρέωση 25,00 € + ΦΠΑ (Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη).
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση που αφορά στην παραπάνω διαδικασία στείλτε email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή καλέστε μας στο 210-6071511.